Allround Administrateur

Ter versterking van ons Finance team is Bier&cO op zoek naar een Allround Administrateur. De afdeling Finance & Administration bestaat uit 3 vaste medewerkers en is verantwoordelijk voor de gehele financiële en administratieve gang van zaken binnen Bier&cO en haar vestigingen. Als Allround Administrateur ligt de nadruk op het zelfstandig en accuraat voorbereiden en afhandelen van de meest voorkomende financieel/administratieve werkzaamheden.

Klik hier voor de volledige vacature.

Supply Chain Coordinator

Ter versterking van ons Supply Chain Team is Bier&cO per direct op zoek naar een Supply Chain Coördinator. Als Supply Chain coördinator zorg je voor een efficiënt en effectief verloop van de goederenstromen. Je onderhoudt contacten met leveranciers overziet de logistiek en zorgt voor de juiste afstemming van processen.

Klik hier voor de volledige vacature.

Stagiair Marketing

Ben jij die gedreven marketing stagiair die de marketing afdeling van speciaalbierleverancier Bier&cO komt versterken?

Klik hier voor de volledige functie.

Stagiair Supply Chain

Als stagiair op de afdeling logistiek help je o.a. bij het organiseren van transporten, het managen van de juiste binnenkomst data en het uitzoeken van voorraadverschillen. Ben jij die analytische en energieke stagiair die we zoeken? Klik hier.

Stagiair Finance

Ben jij een financieel mastermind? Houd je van cijfertjes en en heb je altijd alles netjes geordend? Bekijk dan snelde openstaande vacature. klik hier.

Stagiair Customer Service

Als stagiair op de Customer Service zal je ondersteuning bieden aan de afdeling en zal je een opdracht uitvoeren voor het in kaart brengen van het proces van de verkoopbonussen. Lijkt dit je wat? Klik hier.

COMMERCIEEL TALENT? OPEN SOLLICITATIE?

Bier&cO is altijd geïnteresseerd in buitengewoon commercieel talent om ons enthousiaste team te versterken. Solliciteer vandaag!

Heb je geen passende vacature gevonden en heb je kennis of ervaring waar wij niet omheen kunnen? Stuur dan een open sollicitatie.