Ik heb een verkeerd artikel besteld. Wat moet ik nu doen?

/
Neem contact op met onze Customer Service of met je bierspecialist.…

Kan ik op voorhand bij jullie bestellen?

/
Je kunt altijd bij ons een reservering doorgeven. Per artikel…

Wat zijn jullie besteltijden?

/
Je kan je bestelling 24/7 doorgeven via InOne en WhatsApp. Telefonisch…

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

/
Om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we verschillende…

Kan ik als particulier ook bestellen bij Bier&cO?

/
Je kunt als particulier niet bestellen bij Bier&cO. Als particulier…

Ik zoek een bepaald bier maar kan hem niet vinden op de website. Kan ik deze bij jullie krijgen?

/
Op onze website tref je enkel ons kernassortiment. Naast ons…

Waar kan ik een overzicht vinden van het assortiment?

/
Ons volledige kernassortiment is te vinden onder Bieren en Fris. Wil…

Hoe word ik nieuwe klant?

/
Bedankt voor je interesse! Als je klant wil worden, neem dan…