fritz-kola superzero bestormt het suikervrije segment

De nieuwe fritz-kola superzero tilt suikervrij genieten naar een hoger niveau en verrijkt de groeiende categorie Zero-producten met een krachtige fritz-kola smaak, veel cafeïne en nul suiker. De nieuwste smaak uit het fritz-assortiment kan al bij ons besteld worden.

Indien zero, dan superzero
Om te zorgen dat de nieuwe fritz-kola superzero de smaakpapillen volledig overtuigen zonder suiker, is er tijdens de productontwikkeling grote nadruk gelegd op de originele fritz-kola beleving. De krachtige kola smaak wordt, in combinatie met de extra portie cafeïne uit het natuurlijke kolanoot-extract en het vleugje citroen, een smaakvoller alternatief voor de bestaande witte “zonder suiker” variant. Net als alle andere fritz-varianten is fritz-kola superzero veganistisch.

Een voortreffelijke impuls voor suikervrij
De nieuwe kola voorziet in een belangrijke behoefte van een veeleisende groep. Bij het kopen van kola gaat de voorkeur uit naar producten die passen bij een bewustere levensstijl die ook een genietfactor hebben. Dit is precies de smaak die veel consumenten niet vinden in gangbare suikervrije frisdranken.

“Zero is niets nieuws; bijna iedereen heeft suikervrije cola in zijn assortiment”, zegt Mirco Wolf Wiegert, oprichter en directeur van fritz-kulturgüter. “Maar onze kola is meer dan een suikervrije cola. We willen dat het niet alleen goed, maar juist supergoed smaakt.”

De nieuwe fritz-kola superzero is vanaf nu bij ons verkrijgbaar. De lancering zal gepaard gaan met promoties op evenementen, live proeverijen, samplings, PR, social media activiteiten en zichtbaarheid in de horeca.

Super makkelijk te vinden: fritz-kola superzero valt op met zijn duidelijke rode en zwarte design. Kiezen voor fritz-kola betekent kiezen voor verantwoorde consumptie, een hoogwaardig product en een cultuurgoed. Daarom is fritz-kola superzero uitsluitend verkrijgbaar in kleine porties: 0,2l en 0,33l. fritz-kola ziet zichzelf als een cultureel goed en niet als een massaproduct.